Agape

Zaigraj i osvoji! Upoznajte novu društvenu igru koja postavlja potpuno nova pravila ophođenja s protivnicima

07.05.2024 u 12:41

Bionic
Reading

Agape, nova domaća društvena igra u nedjelju je u hotelu Zonar održala svoju prvu invite-only promociju, a događaj je podržala i Darija Lorenci

Inovativni domaći brend, Agape, bavi se dizajniranjem i osmišljanjem nove društvene igre koja pitanjima potiče empatiju, duboke razgovore te razvija vještine komunikacije.

U prekrasnom prostoru novog hotela Zonar u Zagrebu, održali su svoj prvi invite-only event. Događaj se ove nedjelje manifestirao predavanjem o važnosti komunikacije i postojanja u trenutku, a o utjecaju komunikacije na područjima kao što su glumačka scena, povijest i privatni život govorili su počasni gosti, prof. Ivan Santica i Darija Lorenci-Flatz.

Početak je označio Jan Begović, 20-godišnji utemeljitelj i vlasnik brenda Agape, pričom o nastanku ideje za Agape.

'Mučilo nas je što više nitko nije zainteresiran za svog sugovornika, ili zainteresiran općenito. Zato smo došli na ideju da iskustvo tople i zanimljive komunikacije pretvorimo u univerzalan proizvod koji stane u kutiju.' - Rekao je Jan o samim počecima ideje.

Naime, ova je društvena igra nastala još prije godinu dana, no osmomjesečni proces korisničkog testiranja i kreativnih dodataka posve je promijenio prvi prototip.

'Sada je to nešto potpuno novo i prilagođeno korisnicima.' - kaže Jan, a tome svjedoči i činjenica da je Agape moguće igrati sa bodovanjem ili bez bodova, što se u većini slučajeva i preporuča, za opušteniju atmosferu.

Nakon Janovog izlaganja o idejama i motivima ove zabavne igre, na red su došli počasni gosti, koji su kroz svoja predavanja skrenuli su pozornost na problem manjka interpersonalne komunikacije.

Prvi gost, profesor povijesti Ivan Santica, u svom je predavanju 'Kako je komunikacija promijenila povijest' zaključio kako ne postoji neki poseban razgovor koji je spriječio, ili započeo neki rat ili važan događaj. Takve stvari, rekao je, nisu bile obilježene. Razgovori su, kako kaže profesor, privatna stvar koja se nigdje ne bilježi, no ono što znamo je da su oni ipak srž i temelj svake ideje sprovedene u djelo, te da se oni svodi na pojedince - 'male ljude poput mene i vas'.

Agape je igra koja potiče komunikaciju u njenom najdubljem obliku. 'Onakav oblik komunikacije kakav vodite s prijateljima kada ste pripiti ili na plaži u tri ujutro', rekao je osnivač Agape karata Jan Begović. Inspiraciju za ime dobio je iz starogrčkog i kršćanskog značenja riječi. Univerzalan, najširi i najuzvišeniji oblik ljubavi – Agape.

Ideja i cilj koji stoje iza brenda su upravo nikad važnija obnova komunikacije među ljudima i ostavljanje ubrzanog života i elektroničkih uređaja u drugi plan - jednostavno, život u trenutku uz povezivanje s drugima.

Iskusna i poznata zagrebačka glumica Daria Lorenci – Flatz, također gošća iznenađenja, govorila je o ulozi komunikacije u njenoj glumačkoj karijeri, ali i privatnom životu. Iz perspektive javne osobe i majke, ističe kako se sve što radimo svodi na komunikaciju te dodaje: 'Da bi kvalitetno komunicirali potrebno je puno, puno rada.'

Rekla je kako na sceni dobra komunikacija stvara emociju i reakciju u publici, te kako je to sam dokaz da je točka bila uspješna. 'Plod našeg truda, kao glumaca, jest taj plod koji se nalazi u vama, u publici, zbog naše izvedbe.' - opisala je Darija.

Nakon predavanja, svi gosti su imali mogućnost sami se okušati u odgovaranju na intrigantna i pomno osmišljena pitanja uz čašu vina i ugodnu atmosferu. Pitanja poput: 'Kako biste opisali svoju najdražu boju slijepoj osobi?' ili 'Koje tri vrijednosti vam je najbitnije da naučite svoje dijete?' pokrenula su lavinu riječi, a najkreativniji odgovori bili su i javno objavljeni razglasom.

Unatoč izrazito nedavnom početku poslovanja, Agape ima brojne partnere u Hrvatskoj i izvan nje. Muzej iluzija u Zagrebu, Parizu, Briselu, Kopenhagenu i Maastrichtu bili su među prvim prodajnim mjestima ove igre. Pored zagrebačkog Muzeja iluzija, Agape je u Hrvatskoj dostupan u knjižarama Hoću Knjigu i u Planetopiji.

'Trenutno brojimo osam država gdje su karte dostupne, sa ukupno više od 35 lokacija diljem tih zemalja.' - rekao je mladi osnivač.

Na kraju je goste zamolio da u svojoj daljnjoj svakodnevnoj komunikaciji postanu i ostanu svjesni svojih sugovornika te da razgovoru pristupe sa dozom empatije i otvorenim umom. - 'Ako izgubimo ljubav i empatiju, izgubili smo ljudskost.'

Nekoliko sati prije manifestacije u Hotelu Zonar, Agape karte bile su predstavljene i na pop-up događaju u suradnji s Radionicom 32, gdje su prolaznici mogli sjesti, popričati sa tvorcem igre i iskusiti doživljaj Agape igre kao puno iskustvo. Povratne su informacije bile odlične, a gosti su bili oduševljeni. Cijeli je pop-up događaj sponzorirala Sky Cola.

Agape website: www.agapegame.com

Radionica 32: www.radionica32.com

Hotel Zonar: https://www.maistra.com/hr/smjestaj/zonar-zagreb/?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwrcKxBhBMEiwA IVF8rE458M06ikDpnomJH2d28wwILTMDrj0v89fUwbHuGSLLrinwnCE3fxoCiP0QAvD_BwE#/

Čitateljima tportala darujemo 3 kutije nove domaće društvene igre Agape, a dobitnici su Maša Brala, Vedran Slatinac i Roman Rinkovec.